Fråga Pastorn! Vad säger Bibeln? Om Gud, Jesus Kristus, hans liv och lära, kristen tro, frälsning, dop, bön, helande, nåd, synd, helgelse, andedop, nådegåvor, underverk, väckelse, olika församlingar, Guds rike, profetior, treenigheten, livet efter döden, himlen, änglar, m.m. Startsidan | Till alla frågorna | Sök på sajten |Skicka fråga 


 

 

 

 

 

Startsidan

Fråga Pastorn
(alla frågor & svar)

 

Under nära-döden-upplevelsen kände jag en enorm kärlek...

Hej!
Jag läste frågan om hur någon hade haft en nära döden upplevelse och var orolig för vad det är. Jag har själv haft en nära döden upplevelse. Jag har alltid varit kristen men ett tag kändes det som om jag inte hade en lika bra kontakt med Gud som förut.
Men nu är jag pånyttfödd och älskar livet mer än
någonsin! Under nära döden upplevelsen kände jag en kärlek så enorm att jag ville stanna där för alltid.
Jag tror att jag upplevde "utkanten" av vad himlen ger. Men Vår Herre måste ha bestämt att det inte var tid för mig än så jag lämnade inte jordelivet då.

Jag tycker att en bra idé skulle vara att medföra email adresserna av de som har ställt frågor. Jag känner att jag väldigt gärna skulle vilja hjälpa några av de vilsna själar som ställer de här frågorna. Efter pånyttfödelsen vill jag sprida min kärlek så mycket jag bara kan. Jag förstår att Ni är väldigt upptagen och inte har tid att skriva flera brev till de som ställer frågor. Jag känner att jag skulle kunna hjälpa där och jag är säker på att fler känner som mig. Många är säkert väldigt vilsna och letar hem till ljuset. 
Om vi är fler som tänder ljus är det en större chans att de hittar hem igen. De som vill vara anonyma skulle kunna skriva att de inte vill att deras email adress ska ges ut.
Tack så mycket för en underbar hemsida och för allt stöd Ni ger mig!

MVH  Nadia


Tack för Ditt brev. Din berättelse blir säkert till glädje och uppmuntran för många med liknande upplevelser, och även för andra.
Vi vill att de som ställer frågor på hemsidan skall vara skyddade och känna sig trygga, därför kan vi inte lämna ut e-mail-adresser.
Gud välsigne Dig!

Veli Sergei.

Jag undrar vilket språk Jesus talade?

Upp igen          <Föregående fråga

<Tillbaka till alla frågorna 

 

 

 

 

 

Startsida | Född på nytt? | Vägen till Gud - kan Du den? | Om Brobyggarna | Biblar till Sovjet under järnridån | Djurvän? Läs om ett oväntat besök! | Vittnesbörd om helande ljud och text | Predikningar av Veli Sergei ljud och text |
Frågor och svar om kristen tro - Fråga Pastorn | Webbkarta | Sök | Surftips | Artiklar | Tankekorn | Länkar
Sänd gärna tips eller kommentarer till webbplatsen! © 1998-2017 BROBYGGARNA KRISTEN FÖRSAMLING    
E-post info@brobyggarna.org      Postadress Box 190 42, 400 12 Göteborg        
Vill du stödja vår verksamhet? Välkommen att använda vårt plusgirokonto: 98 90 50 - 0